روش های حذف کرم استخر چیست؟

روش های حذف کرم استخر چیست؟

آب استخر ممکن است آخرین جایی باشد که انتظار دارید هر نوع کرمی را پیدا کنید، اما آنها در واقع بسیار رایج هستند. موجودات کرمی قرمز کوچک – کرم های خونی – لارو یک حشره کوچک شبیه پشه هستند. آنها به این دلیل ظاهر می شوند که میگ ها – حشرات مسئول این کرم های کوچک – در بالای سطح آب تخم می گذارند. آنها معمولاً روی آب راکد و ساکن تخم می گذارند، اما گاهی اوقات آب استخر را به عنوان محل تخم گذاری خود انتخاب می کنند. در کمتر از یک هفته، تخم‌ها به موجودات ریز و درهم تنیده تبدیل می‌شوند که با رشد به رنگ قرمز تیره ‌تر می‌شوند. یادگیری نحوه تصفیه آب برای حذف کرم های خونی و حذف زباله ها به شما امکان می دهد تا از استخر خود لذت ببرید.

کرم استخر چیست و چگونه آنها را حذف کنیم؟

اگر استخر شما دارای کرم های خونی است، احتمالاً غلظت کلر آزاد بسیار کم است، زیرا کلر برای این لاروها کشنده است. به جای اینکه سطح کلر را به ۱ تا ۳ قسمت در میلیون مورد نیاز برسانید، بهتر است کرم‌ها را به عنوان هجوم جلبک‌ها در نظر بگیرید و با بالا بردن غلظت کلر به ۱۰ پی‌پی‌ام یا بیشتر به استخر شوک بزنید. در اینجا نحوه درمان آب استخر برای کرم های خونی آورده شده است:

سطح pH را بین ۷٫۲ و ۷٫۶ تنظیم کنید. اگر PH بیش از حد بالا باشد، درمان شوک بی اثر خواهد بود. اگر کرمی از اولین درمان شوک جان سالم به در برد، آن را تکرار کنید. کف استخر را با جاروبرقی بکشید تا پس از تکان دادن آن، لاروهای مرده را از بین ببرید. با تمیز کردن مرتب استخر، کرم‌های خونی، کرم‌های خاکی سرگردانی که ممکن است داخل استخر افتاده باشند، و هر نوع کرم، حشره یا لارو دیگری که در آب وجود دارد، حذف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.