روش های ساده برای شفاف سازی آب استخر

روش های ساده برای شفاف سازی آب استخر

تمیز و شفاف نگه داشتن آب استخر نیاز به مراقبت کافی دارد و صاحبان استخر باید بطور منظم برنامه های پاکسازی و چک کردن آب استخر را مورد نظر قرار دهند. برای شفاف سازی آب استخر نیز تعادل مواد شیمیایی و موارد دیگر در دسترس است بنابراین لازم نیست خود را خیلی به دردسر بیندازید. برای لذت بردن از استخر کریستالی خود کافی است کلر و سایر مواد شیمیایی دیگر را به آب اضافه کرده و از سالم بودن تجهیزات استخر اطمینان داشته باشید.

روش های شفاف سازی آب استخر

آزمایش آب و متعادل کردن مواد شیمیایی به صورت هفتگی در تابستان و هر دو هفته یکبار در زمستان. اگر قلیائیت، pH و سختی آب خود را در محدوده نگه دارید بقیه معمولاً از خود مراقبت می کنند. امتیاز این روش این است که می توانید میزان مواد شیمیایی متعادل کننده را کاهش دهید و مطمئن شوید که سیستم بهداشتی شما به طور موثر کار می کند.

فیلتر استخر خود را با شستشوی معکوس ماهیانه یا چرخاندن و تمیز کردن منظم فیلتر کارتریج خود تمیز کنید. این به فیلتر شما اجازه می ‌دهد تا تمام زباله‌ ها را جمع ‌آوری کند و استخر شما را به‌طور بهینه فیلتر کند. مهم است که حداقل ۱٫۵ برابر گردش آب استخر داشته باشید تا همه چیز به درستی حفظ شود. به طور منظم استخر را جاروبرقی بکشید، زباله های بزرگ را بردارید و دیوارها برس بزنید. یک ربات تمیز کننده استخر نیز می تواند تمام این کارها را برای شما انجام دهد!

در درجه اول مراقب کلرساز نمک، پمپ و لوله کشی خود باشید و مطمئن شوید که شیرها به موقعیت صحیح خود باز می گردند. روی یک پوشش خوب سرمایه گذاری کنید زیرا این کار نیازهای شیمیایی شما را کاهش می دهد، از فرود بیش از حد زباله در استخر جلوگیری می کند و به حفظ دمای استخر شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.