نحوه استفاده از اسکیمر استخر چگونه است؟

نحوه استفاده از اسکیمر استخر چگونه است؟

اسکیمر استخر یا سبد کفگیر نقش اساسی در تمیز نگه داشتن استخر و عملکرد موثر استخر دارد. با بررسی منظم، تمیز کردن و تعویض سبدهای کفگیر خود در صورت نیاز، طول عمر پمپ و فیلتر استخر خود را افزایش می دهید، اثربخشی مواد شیمیایی استخر خود را حفظ می کنید و مهمتر از همه، استخری تمیز و جذاب را برای خود و خانواده خود جهت لذت بردن تضمین می کنید. روش های نگهداری از این وسیله ضروری استخر در ادامه شرح داده شده است.

نگهداری از اسکیمر استخر چگونه است؟

استفاده منظم و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی استخر مانند کلر می تواند باعث ساییدگی و پارگی سبدهای کفگیر شما شود. یک سبد آسیب دیده زباله ها را به طور موثر فیلتر نمی کند و ممکن است موادی را که می تواند به پمپ یا فیلتر شما آسیب برساند، عبور دهد. بنابراین، تعویض سریع سبدهای کفگیر فرسوده یا آسیب دیده بسیار مهم است. همیشه اطمینان حاصل کنید که اندازه و مدل مناسب برای کفگیر استخر خود را خریداری کرده اید.

مراقب باشید به سبد آسیبی وارد نکنید زیرا از پلاستیک ساخته شده است و ممکن است به مرور زمان شکننده شود. پس از تمیز کردن، سبد را تعویض کنید و مطمئن شوید که به خوبی جا می شود. درب را عوض کنید و پمپ استخر را دوباره روشن کنید.

حفظ سطح صحیح آب در استخر برای عملکرد موثر سبد کفگیر بسیار مهم است. اگر سطح آب خیلی بالا باشد، درب کفگیر به درستی کار نمی کند و زباله ها کفگیر را دور می زنند. برعکس، اگر سطح آب خیلی پایین باشد، کفگیر هوا را به داخل می کشد و باعث می شود پمپ کارایی نداشته باشد و احتمالاً آسیب ببیند. یک قانون خوب این است که سطح آب را تقریباً در مرکز دهانه کفگیر نگه دارید تا از ورود هوا جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.